Petites coses. Petites coses sense importància. Petites coses que per a nosaltres sí que en tenen. Com una cullereta de cafè.

dissabte, 2 de febrer del 2013

El meu nou blog "Cullereta de cafè"

Hola a tots! :)

Participo en altres blogs però tot i així mai he sabut ben bé com començar la presentació del blog... Bé, m'agrada molt llegir i per això vaig crear algun blog relacionat amb la lectura, però això ja és una altra història.

A part d'això, m'agraden, m'encanten i em fan tornar boja moltíssimes altres coses; m'agrada crear, personalitzar, fer manualitats, retocar imatges, pintar, les coses curioses, fer esport, informar als altres i informar-me sobre els temes que més m'agraden, mirar pel·lícules i sèries... però sobretot m'agrada blogger. Adoro els blogs. :)

I per això he creat aquest blog, per escriure sobre aquestes petites coses. Les petites coses que més m'importen de la vida diària; sobre tot el que m'agrada fer i el que no, sobre el que m'interessa, sobre el que passa al món...

En resum, un blog on trobar receptes, recomanacions, manualitats, notícies d'actualitat, remeis contra l'avorriment, imatges frases... Petites coses sense importància però que a vegades necessitem. Com una cullereta de cafè. D'aquí ve el nom.

Però es clar, un crea el blog amb una idea, que al cap dels mesos, setmanes, dies i fins i tot minuts, va modelant per fer-lo millor; tan el contingut com el disseny és per això que potser si descobriu el blog d'aquí un temps, no és ben bé el que aquí hi diu. Però tot i així espero que us agradi ;)

Benvinguts al blog Cullereta de cafè ;)


6 comentaris:

  1. Hola!
    no sé com vas arribar al meu blog... el cas és que ho vas fer, i me n'alegro molt! (www.letrasynieblas.blogspot.com.es)
    potser va ser aquella boira que ens guia a tots, i aquelles lletres que ens roben la respiració ;)
    I per això jo estic aquí!
    Per començar, dir-te que m'encanta el títol!
    I que ja et segueixo (tot i que com ja veuràs m'agradaria estar molt present en el món dels blogs però no ho faig.) comento i visito poc :S
    I és una pena perquè llavors no em comenten a mi! haha bé, que hi farem! Jo continuaré escrivint, encara que sigui només per a mi mateixa
    Et desitjo sort amb aquest blog i a veure si de tan en tan em passo!

    ResponElimina
  2. Segur que serà un blog superxulo!! Tan o més que el dels Jocs de la Fam (que m'encanta). Bé, espero que continuis publicant! ;D

    Una abraçada,


    Maria (Ullsclucs del QL?)

    El meu blog: www.unllibreimig.blogspot.com

    ResponElimina
  3. Hoola! Sembla molt guai la idea!! :)) A veure si la tires endavant :-)
    Jo tinc un blog també, aquí està:
    http://laslocasdelamoda99.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  4. M'encanta! Sobretot l'estil amb el que està creat. I la idea de la cullereta de cafè. M'ha enamorat. A veure si et passes també pel nostre, que és d'una amiga meva i meu. Ens diem Judith i Gemma. Jo sóc la Gemma.

    A veure si t'agrada!

    petjadesalaneu2.blogspot.com

    ResponElimina
  5. Holaa! Que maco!! Tens raó amb lo de les petites coses de la vida. M'encanta. Passat pel meu blog:

    untitledforme.blogspot.com

    ResponElimina

Tu també vols deixar una cullereta de cafè? Deixa-la aquí! :)