Petites coses. Petites coses sense importància. Petites coses que per a nosaltres sí que en tenen. Com una cullereta de cafè.

dimecres, 1 de gener del 2014

Benvingut 2014!

L'any 2013 va ser un any ple de coses bones, entre les quals, vaig decidir començar aquest blog. Estic molt contenta que hagi arribat fins aquí, i espero que el 2014 sigui un any encara millor. És per això que m'agradaria desitjar-vos a tots els que em seguiu, comenteu i llegiu, que tingueu un molt bon any 2014, que compliu tots els vostres objectius i propòsits, i, sobretot, que tingueu molts bons moments fent tot allò que us agrada. Feliç any nou 2014!




I aquests són alguns dels meus objectius i propòsits que espero haver complit abans d'acabar l'any...
  • Arribar a 75 seguidors en algun dels meus dos blogs
  • Completar el repte de 50 llibres (aquest any no l'he superat, però ho tornaré a intentar! :) )
  • Aconseguir la video-càmera  (i de pas gravar un bon booktrailer per presentar al concurs de booktrailer.cat!)
  • Aprendre a cuinar com cal
  • Aconseguir l'ultim "nivell" en el curset de natació
  • Comprar el DVD de Catching Fire i veure la pel·lícula un munt de vegades, anar a veure la pel·lícula de Divergent i llegir Allegiant.
  • Viatjar a Holanda per fer l'intercanvi
  • Recollir un munt d'experiències i moments únics i inoblidables!

Quins són els vostres objectius o propòsits? Com sempre i un cop més, aquest nou any també espero amb molta il·lusió els vostres comentaris! No ho oblideu! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tu també vols deixar una cullereta de cafè? Deixa-la aquí! :)